2011. dec. 13.

Karácsonyi ajándék

Nagyon rég jelentkeztem már . Sajnos nem is  ígérhetem  hogy sűrűbben jövök a munkám miatt .Varrni is csak nagyon ritkán muszájból varrok,mert ha nem kényszerülök rá akkor  inkább félre teszem,nincs rá energiám. Ami régebben erőt adott és megnyugtatott most érdekes módon inkább fáraszt.Remélem ezen is túl jutok majd,de most  még nem megy.:(

Viszont valamelyik nap pakolgattam és találtam olyan anyagokat amik nem jók foltvarrásra,mert sztreccses anyagok.Nekem nincs rájuk szükségem,csak a helyet foglalják ezért szivesen elajándékoznám őket annak akinek szükségük van rá. Akár külön is  nem kell min det egyszerre,csak vigyétek.:)

Ezt nem tudom mire használhatnátok,lyukacsos anyag. világos anyagot tettem alá és egy öt forintost rá,hogy lássátok a lyukak méretét. Fekete szín ű 176*180cm.
 
148*160cm

8 méter hosszú és azok a pöttyös csíkok fehérek benne . valamiért minden fotón rózsaszínnek látni.

Igazából ez az anyag vékony, halvány sárga,nagyon szép .2.5méter
Barna színű vastag barna anyag 2.5méter.
Kicsit világosabb barna,vagy bézs színű anyag,én nadrágot varrtam belőle,nagyon szeretem.2.2méter
Nos egyenlőre ennyi lenne.Aki szeretné valamelyiket,vagy mindet  megkapni kérem jelezzen e-mailben.

9 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Igazán jó kis ajánlat:-)))
Szeretném a csíkosat kérni ha lehet:-))) a 8 métereset, és a 2.5méter halvány sárga, és a világosabb barna,vagy bézs színű anyagot.

Jutus írta...

A három anyag a tiéd Lonci.:)) Kérem a címedet hogy küldhessem.

Lonci (Győr) írta...

Előre is köszönöm:-)))
Elindult az én kis ajándékom is, amit (személyes ismeretség ugyan nincs MÉG, de blogolunk ezerrel, látogatjuk is egymást) szívem teljes melegével, szeretettel készítettem NEKED, remélem hamar megérkezik hozzád:-)))

Mamis írta...

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!

Marika írta...

Békés boldog ünnepeket kívánok!

Olgis írta...

Hiányoltalak is.Igaz én sem járok fel a blogomba nagyon gyakran.
Remélem télen több időm lesz.
Most a mákos beigli tortát raktam fel, és így benéztem hozzád is.
Boldog Új évet kívánok ,minden széppel, jóval.Olgis.

Mamis írta...

B.Ú.É.K.!

Olgis írta...

Még ha nem is vagy fennt sokat, én megjutalmazlak, egy blogdíjjal.
A blogomból másold át a képet és a további teendőket is ott találod. Szeretettel üdvözöllek, Olgis.

Jutus írta...

Köszönöm szépen,amint lesz egy kis időm meg csinálom,megígérem!!!!:))
Még egyszer köszönöm!!!