2009. febr. 5.

Böbüs táskája


A húgomnak készítettem születésnapjára.Nagyon tetszett a minta,sajnos a színeit nem lehet tisztán látni,mert este lámpafénynél fényképeztük.



Varrás közben is készült egy pár kép.

Tépőzárat varrtam rá,mert nagyon nyitottnak találtam a táskát.

Íme a kész táska.Nagyon jól sikerült úgy érzem.A mintáját még biztosan felhasználom másra is,mert annyira élénk és mégis kellemes a színe.


Varrás közben elfogyott a fekete cérnám,de sajnáltam kidobni a műanyag tartóját mert régi szép emlékek kötnek hozzá még Nagybátonyból, ezért gondoltam megpróbálom hasonló módon feldíszíteni mint a hungarocel gömböket. Persze megsem próbáltam a gombostűvel, ezért ragasztással próbálkoztam ami nagyon szépen bevált,csak ragasztás előtt az anyagokat összekellet varrni,hogy nenyiljanak szét. Egész jól sikerült,még valószinű hogy sokáig fog díszelegni a polcomon,vagy a virágaim között.

Nincsenek megjegyzések: