2009. febr. 22.

Táska mánia

Miközben készítettem a húgom tatyóját,már irígykedtem,hogy milyen jól néz ki és alig vártam,hogy hozzákezdhessek a sajátomhoz.

A hátulját szintén kötöttem,de az elejét jól megvariáltam.Kis köröket horgoltam és sikerült valahogy egy nagyobb is, /de már nem hiszem hogy megtudnám ismételni/. :) A köröket viszont egyszerűen nem tudtam összehorgolni,de nem hagytam hogy kifogjon rajtam,szépen összevarrtam mindet egyenként .
A lehajtókáját ilyen csipke mintára kötöttem.Bélést varrtam bele,pántot rá és már kész is van.Én is örömmel fogom hordani,mert elég jó lett és nagyon tetszik a színe,kár hogy a fényképek nem adják ki igazán.




2 megjegyzés:

Vállalkozásom megszűnt írta...

Kedves Jutus, örülök, hogy megérintettek a gondolataim, már ez is nagy eredmény!Ha vágysz vissza egy kis nógrádi körútra, szívesen áll a házam a rendelkezésetekre!Természetesen gratis!A munkáid nagyon tetszettek!

Jutus írta...

Köszönöm a kedves szavakat és lehet hogy egyszer majd élünk az ajánlatoddal,köszönjük!