2009. ápr. 3.

Itt a tavasz

Már nagyon vártam ezt a jó időt,Mindenkinek szüksége van egy kis feltöltődésre ilyen tájt.Én arra gondoltam miután rendbe tettük a kertet,egy kis vidulás ként jöhet a virágoskert is.
Csak hogy az én kis kedvencem Morzsi, úgy döntött,hogy amihez én hozzányúlok,ahhoz neki is szabad.Így hát megritkította a jácintjaimat és megkóstolta a tulipán hagymákat és egy tavaly kapott bokromat szinte eltüntette a föld színéről mire észrevettem./még azt sem tudtam mi a neve/:(
No ezért nem volt időm varrni a héten,ugyan is szakmát váltottam és beléptem asztalosnak. A párom készített elő nekem egy sablont,amihez már csak igazgatnom kellett a lécecskéket egy deszka segítségével. Persze előbb lekellet festenem az összes lécet,még álmomban is azt kentem.,de azután jött a szögelés.Ez már tetszett mert látványos volt .

Először balra,majd rátéve jobbra a léceket,csak szögeltem ,szögeltem és szögeltem.Ja és néha az ujjamra is ütöttem és már kész is !Tegnap este már a helyére is állítottuk a kis kerítést aminek a kutyusaim nem igazán örültek,de most már jöhet itt is a kertészkedés. :)))











Most már jöhetnek a muskátlik a ládákba és virágba borulhat minden! Ne a hátsó kerítést nézzétek,az a szomszédé és esküszöm nem én készítettem.:)))




4 megjegyzés:

szmari írta...

Ez nem semmi! Gratulálok! Tapasztalatból ismerem én is a kutyák kertészeti ambícióit.( na meg én se vetem meg az úgymond, férfimunkát)
Nálunk sok kicsi kerítés volt, szinte csak jelzésértékű, szegény vizslánknak, elég is volt, pedig simán vitte volna a magasságot. De most a két bigli közül az egyik magasugró rekorder. Úgyhogy emelni kellett a szintet.
Úgy látom a szomszédnak is elkelne egy kis segítség.:-)) Vállalhatsz nagyban kerítést!:-))
Mégegyszer: elismerésem :-)

Jutus írta...

A szomszédnak már felajánlottuk a segítségünket szmari,de nem azon múlik szegény néninél,hanem az anyagiakon.Karácsonykor elveszítette a fiát is és.....
Mit mondhatnék?...De az én kicsi kertítésem nagyon jól bevált,bár az öregebbi kutyánk próbálkozik:))

szmari írta...

Most néztem ide vissza, hát igen, így kicsit ciki a poénkodásom, pedig tényleg csak annak szántam.
Elnézést!

Jutus írta...

Persze,gondoltam!Kedves vagy!!!:))