2009. júl. 26.

Babás táska:))

Már elég régen megigértem hogy felteszem a képeket a "babástáskáról",de nem voltam formában a nagy meleg miatt és jelenleg sok más dolog is foglalkoztat.:)))
Amint látható nem azért babás táska mert baba mintás.:))Még nem készítettem ilyet,de még hasonlót sem.Mivel a gépemhez nincs olyan alkatrész amivel kukacolhatnék,a csíkozást választottam. A táska belseje ugyanabból az anyagból készült mint a színe. 48*32cm A táska elejéhez külön készítettem a zsebet és a záró fedelet,ugyan úgy szendvicselve,mint a táska elejét és hátát.Zseb:17*18cm, zseb fedlap 16*10cm,
Ez teljes méret.A zsebeket ugyan ebből az anyagból készült jojo díszíti,ami a képekről lemaradt és patenttal záródik.:))Rávarrtam a zsebeket és a fedlapot az elejére.Azt szerettem volna,hogy két részes legyen a táska,ezért elválasztottam,de erre a felezőre is varrtam zsebeket,persze mind két oldalára.:))Ezután jött a felező összevarrása az oldalakkal amit két részből kellett készíteni,hogy középre mehessen a felező.Tehát így áll:féloldal+felező+féloldal, a varrás a színére néz.A színére néző varrást eltisztáztam és farkasfoggal teljesen eltüntettem.Nagyon tetszetős megoldásnak találtam és ami a leglényegesebb a tulajdonosnak is nagyon tetszett.:))Zippzárral zártam a tetejét.A pánt 10*70cm hosszú,de hát tetszés szerinti lehet.:)Így néz ki belülről készen a babás táska.A két oldalába kézzel varrtam gumit,hogy a cumisüvegek ne boruljanak fel.Van hely pelenkának és a baba papírjainak is külön-külön és persze az anyuka telefonjának és még sok másnak.Boldog vagyok,mert nagyon örült neki a kis menyem!!!

3 megjegyzés:

Jutus írta...

Örülök ha tetszik,a menyem is oda volt érte nagyon.:))

F.Gina írta...

Nem csodálom, hogy oda volt érte, nagyon klassz lett !

Jutus írta...

Köszönöm Gina!