2009. júl. 15.

Dominik

Ebben a hőségben még a számítógép elé sincs kedvem ülni,nem nekem való ez az afrikai meleg.Mégis muszáj volt gépeznem egy kicsit,mivel a kis unokámat mindenkinek látnia kell!:))

Még egy kicsit sárga szegénykém.Ez egy ritka pillanat,nyitva van a szeme.Hát nem gyönyörű??? Ez nem elfogultság,valóban gyönyörű kisfiú!!!:)))Nagyon jó baba,alszik állandóan.Hiába szerettük volna felébreszteni,nem hagyta magát csak aludt folyamatosan.A hangját nem is lehet hallani csak fürdés közben.:)) Ez itt nem sírás,ásítozik a drága,mert szerettük volna felébreszteni.:)
Hát nem csodaszép? Szerintem az én gyerekeim nem is voltak ilyen picik,vagy még is?.....Csak azt sajnálom,hogy annyira messze vannak és nem akkor láthatom amikor szeretném.:((

6 megjegyzés:

sz.marika írta...

Bizony! Gyönyörű, édes, kicsi baba. Ahogy én szoktam mondani egy kis aprótalpú :-))
Ami meg a hangját illeti, hallatja ő még majd eleget:-))

Sok kellemes babázós pillanatot, kívánok Neked!

Marika írta...

Nagyika !Gyöőőnyörű a pici unokád :)
Nagyon sok szép percet jó egészséget!

Mehike írta...

Nagyon szép baba.

Körmi írta...

Nagyon édes,formás kisfiú!!...és DE,DE bizony a mi gyerkőceink is voltak ilyen picik!! :D Nálunk a gyerekpárosok között 6-6 év van, s bizony már akkor is mindig meglepődtem, hogy milyen pici egy újszülött, pedig nem voltak kicsik, mind 4 kg körül volt... nekem ötöske (AJna) sárgult be születése után, és az első egy-két héten ő is csak aludt, már kezdtem örömködni, hogy végre egy "rendes" kisbaba, aztán ő is csak olyan lett mint a többi!?:D...most ezt csak azért írtam, hogy nem megijedni, ha ez az alvós állapot átmeneti, mert a sárgaság aluszékonysággal jár...Remélem, azért fogod őt látni elég sűrűn! :D

leda írta...

Gyönyörű baba!

Jutus írta...

Nagyon köszönöm nektek a kedves szavakat,olyan jól esik az újdon sült mamának!!!:))
Már alig várom hogy megint láthassam,pedig kapok képeket,de hát az mégsem olyan.:((
Szerencsére már nem sárga,de aludni még mindíg nagyon szeret,valószínűleg az apjára üt,mert ő is nagyon szeret aludni,bárcsak baba korában aludt volna ilyen sokat.:))