2009. okt. 22.

Káosz


Óriási káosz uralkodik mostanában mifelénk nem csak a lakásban ,de az életemben is,de azt most hagyjuk,inkább a lakásról beszélek.Egyik szobából a másikba költözünk.Most a mi szobánkra jutott a sor,hogy felújítsuk ezért a nappali közepén vannak a bútoraink nagy része,míg a többi a kisszobába van össze zsúfolva.Ez az óriási káosz onnan indult,hogy szerettem volna egy varró szobácskát ahol kupizhatok kedvemre.:)) Egy úgynevezett" veranda helységből"el is készült végre nagy örömömre,de ha már ezt megcsináltuk,akkor a kis szobát is meg kéne,mondta a párom és persze ha már az kész akkor a miénk se maradjon jövőre,mert ha egyszer már kupi,akkor legyen igazán az!!!:O
Így adódott hogy kirámoltuk a szobánkat és jött a pakolás, glettelés és csiszolás ,melette persze hétköznap 6-17-ig meló és én így maradtam le megint a Lőrinci KáVé-ról.:((
Neharagudjatok rám,tudom megígértem hogy ott leszek és annyira nagyon készültem is ,mert még soha nem sikerült eljutnom,de nem adom fel és legközelebb biztos hogy ott leszek.Sajnos még szólni sem tudtam mert a gépem is csak akkor működött amikor ő jónak látta,most megnézték és talán már jó lesz,úgy hogy van mit olvasnom,amiről lemaradtam.:)
Sajnos most varrni sem tudok,a gépem az megvan,:)) csak hely nincs még a varrásra,de nem tétlenkedem,most Andi lányomnak kötök egy piros kardigánt,míg nem férek hozzá a géphez,vagyis inkább kötnék,mert bő 10centivel szélesebbre sikeredett és lekellet bontanom.Hát persze hogy ez sem sikerül,ráadásul a fényképező gépet is jól elraktam.:P Na nem panaszkodom tovább,inkább örülök neki,hogy talán az idén már rendben lesz a lakásunk.
Addig is kukkollak benneteket,van mit bepótolnom!!!!:))

2 megjegyzés:

Olgis írta...

Örülj minden percnek, a "káosz" azt jelenti, vagy, és nem egyedül.A káosz után a rend következik.

Jutus írta...

Örülök én,örülök én,csak vannak olyan időszakok,mikor nagyon összecsapnak a hullámok a fejünk felett és nagyon nehéz.Tudom előbb utóbb túljutunk mindenen de néha nagyon nehéz!!!