2009. dec. 9.

Ajándékot kaptam

Tegnap mikor hazajöttem egy postai értesítő várt hogy érkezett valami,mert persze nem volt megjelölve hogy mi.Na remélem értehetően fogalmaztam,de teljesen felvagyok dobva!:-))
Azt hittem hogy egy újjabb hivatalos levél,így aztán nagyon meglepődtem mikor megláttam a kis csomagocskát,de akkor már sejtettem,hogy megérkeztek Hencsitől a kis fenyőfák,mert olvastam az oldalán hogy a hétvégén feladta az ajándékokat.
Életem első nyereménye!!!
Majd kiugrottam a bőrömből olyan izgatott lettem és már útközben kibontottam a borítékot,hogy megleshessem őket.De akkor megint meglepődtem ,mert mint egy bon-bon úgy voltak szépen becsomagolva a fácskák és azt már nem akartam kibontani,de őszintén mondom alig bírtam magammal!:)
Egy kedves üdvözlőlap is volt mellette.Annyira kedves ,annyira szép,nem is tudom szavakba foglalni mennyire jól esett!!!Tudom mások is kapnak nyereményeket és nagyon szépeket,de ez az enyém és kimondottan nekem készült és az én kérésemre lett fehér, piros kis gyöngyöcskékkel.Gyönyörű dísze lesz a fenyőfánknak!


Nagyon sajnálom hogy ilyen rosszak lettek a képek,de ebbe a borult időben sajnos csak vakuval bírta fotózni,de így is borzasztó,de Heni szép képeket készített http://bnehencsi.blogspot.com/ itt megnézhetitek.Higgyétek el nekem,hogy sokkal szebb mint az én képeimen és most már teljes biztonsággal kijelenthetem,hogy én sosem fogok megtanulni horgolni!!! Az amit én készítek az csak ákom-bákom!Nagyon köszönöm neked Heni nem csak az ajándékot,hanem ezt a gyönyörű szép napot is!!!

1 megjegyzés:

Hencsi - bneheni írta...

Nagyon-nagyon szívesen, örülök, hogy tetszenek :):) Boldog karácsonyt még egyszer!