2010. márc. 4.

Ajándékozok

Ebben a csúf, borús,hideg időben vidámságra vágyok! Először arra gondoltam játszunk egy kicsit.de most még játék sem jut eszembe,így hát inkább felajánlok nektek egy kis ajándékot. Akinek szüksége van erre a keresztszemes mintákat tartalmazó könyvre az megkapja. Kérlek benneteket csak az jelentkezzen aki valóban hasznát veszi.
Nekem már évek óta porosodik a polcon szegény és szeretném ha valaki a kezébe venné és használná is végre!!!
Ilyen mintákat tartalmaz és minden oldal tartalmaz mintát.


Nem kell érte tenned semmit csak, hagyj kommentet hogy szeretnéd.Vasárnapig jelentkezhettek és este mondjuk 8-kor sorsolok.
Remélem hasznát veszi valaki ennek a szép könyvnek!!!

6 megjegyzés:

Aranka írta...

Szeretném megkapni a könyvecskét igazán szép minták vannak benne.

Ida13 írta...

Jutus! Ezt a lehetőséget nekem találtad ki! Nagyon tetszik!

judit.6 írta...

Lelkes keresztszemezőként természetesen szívesen forgatnám én is. Persze én már nyertem nálad legutóbb, szóval örülni fogok, ha más kapja meg. :)

petitange írta...

Szia Jutus! Örömmel vennék részt a sorsoláson. Köszönöm! :)

Jutus írta...

Mindenkit szeretettel várok nincs kivétel hogy nyert-e már nálam , vagy nem!:DDD

Olgis írta...

Még lehet vágyakozni?