2010. szept. 4.

Megérkeztem

Szégyenlem,de jól eltűntem!!!:))
Már írtam,hogy nagyon kevéske időm marad estére a munkahelyem időbeosztása miatt és sajnos úgy néz ki,hogy ez nem is fog változni.:( De mégsem szeretném lecserélni,jól érzem itt magam!:DDD
Sok minden történt velem ezen a nyáron,pl.: Egy éves lett a kisunokám,Dominik és meg is keresztelkedett a drágám.Ugye milyen kis csini???:))
Szép család,nagyon büszke vagyok rájuk!!!!
Megszületett a húgom kisfia,Danika,gyönyörű kisbaba!!!!:))Na most már aztán babázhatok!!:D
Anyuci csikizi őt!:))
Aggódtunk egy kicsit az Imi öcsémért,aki motorral volt a Közelkeleten. /Azt ugye ne is mondjam mennyire irigyeltem a gyönyörű helyekért ahol járt,fantasztikus képeket készített!/
Apukám kórházban volt,de már jobban van,csak a cukor magasabb egy kicsit neki,de a 220-as vérnyomása már beállt 135köré.
Egy polipot is eltávolítottak az orrából,a füléből pedig egy zsír csomót,ezekről még nem jött meg a szövettan,/ez még aggaszt egy kicsit/.
Szegénykém a jobb szemére elvesztette a látását egy időre,de most már azzal is szépen lát,bár nem úgy mint régebben,ezért sokat mérgelődik,de a kisunoka legalább boldoggá teszi!!Na jó azért nem panaszkodom ,inkább örülök a szerencsének hogy időben észrevettük a sok bajt!!!!!
Voltunk esküvőn is,a párom másod unakatestvére ment férjhez.
/Itt még az öccse vezeti./Ugye milyen szép pár!!!Pár nappal ezelőtt a keresztlányom egy tündéri kislányt hozott a világra,Zoét!!!!:))
Mekkora haja van,igazi kislány!!!:))
Ma egy hete csütörtökön érkeztünk haza Görögországból.Sajnos a hónap elejére tervezett nyaralásunkat a munkahelyem miatt elkellet tolni két héttel,de még így is nagyon jól sikerült,bár a hideg és a vihar miatt két nappal hamarabb jöttünk haza.:(
Még tengeri beteg is voltam,de nem bánom,akkor is visszaszeretnék menni!!!Ott olyan jó meleg volt,itthon meg fázom!!!:))

Na gondolom most már értitek varrásra miért nem maradt semmi időm. :((((
Belekezdtem egy kötött kendőbe is amit a barka fonal oldalán Ahama mutat be ,ez pedig Ercsu vénusz stólája.Sajnos ezt nem tudom megmutatni,mert most a sötétben nem sikerül normális képet készíteni.Ja és persze még ez sincs kész,pedig az egyszerűbb változatot választottam.:)
Hímezni egyáltalán nem tudtam,varrni is csak egy terítőt sikerült,amit az előző bejegyzésben láthattatok.
Azt hiszem nagy vonalakban gyorsan leírtam mindent ami velem történt és remélem megértitek hogy sokkal kevesebbet tudok jelentkezni a munkáimmal. Persze titeket továbbra is figyelemmel kisérlek és megpróbálok felzárkózni is egy kicsit.Azt hiszem ha már bejönnek a hidegek és nem lesz a kert,akkor egy kicsit több időm lesz,vagyis bízok benne.:))
Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok!!!

4 megjegyzés:

Marika írta...

SZIA!!JUTUS !!:))
Gondoltam , hogy jó zsúfolt volt a nyarad de itt vagy épségben egészségben !
Apukádnak mielőbbi teljes gyógyulást .
A többi nagyon jó dologhoz gratula esküvő, szülinap, születés .
Jutus nagyon vagány gyönyörű az unokád!!
Ja a nyaralásodért meg sárgulok jól van na csak egy kicsit:)

sz.marika írta...

Szia! Örülök, hogy előkerültél. :-))Gondoltam, hogy el voltál havazva nyáron,:-)) ez már csak így van, varrogatni,kötni, horgolni, kreativkodni, elég a hosszú téli estéken. A nyár meg a feltöltődésé.
Tündéri az unokád,kész férfi lett belőle:-)) egykettőre. Gratulálok az egész családodnak, hisz mindenkinek van miért,:-)) Apukádnak én is teljes felgyógyulást kívánok, meg mindenkinek nagyon jó egészséget, és sok boldogságot.

Marika írta...

Szia Jutus! Gratulálok a szép kis családodhoz, a tündéri unokádhoz, ap:)ukádnak gyógyulást kívánok

Jutus írta...

Köszönöm nektek a kedves szavakat,nagyon jól esik elhihetitek!!!Ne sárgulj Marika,mert én minden alkalommal sárgulok mikor táborokba mentek én pedig megyek robotolni.:DDD