2011. febr. 20.

Ajándékok


Nagyon sok tartozásom van,gondoltam most bepótolom.:)) Szóval még tavaly kaptam Anditól ezt a szépséges Tiffany-t
Felirat hozzáadása
Azóta persze a helyére került és olyan gyönyörű mikor rásüt a nap.:))
Ezt a szépséges szettet pedig Ginától kaptam.A mágneses szívecske a hűtőmet díszíti,a neszesszerben tartom a bérletem és a busz jegyeket,a képet pedig kiakasztottam a falra.:))

tyukanyo.hu oldalon nyertem ezt a két könyvet.Csuda jó dolgok vannak benne!!!:))

De a legnagyobb meglepetést ez a baba jelentette számomra!!!
 Amint tudjátok nagyon ritkán tudtam bekukucskálni a blogjaitokra mivel nem volt internetem és elképzelhetitek mekkora meglepetés volt számomra mikor Mamma oldalán csak úgy megláttam a nevem,hogy nyertem,mert sokat meglátogattam az oldalát a tavalyi évben.Fantasztikus munka!!!
Nézzétek milyen finoman ki van dolgozva az arca és a ruhájának minden részlete,imádom!!!
Erre szokta mondani drága Marikám ,hogy minden rossz után csak jó jöhet!És milyen igaza van!!!Nagyon köszönöm nektek ,hogy ennyit törődtök velem,KÖSZÖNÖM,KÖSZÖNÖM!!!!
További szép estét nektek is!!!:DDD


3 megjegyzés:

Marika írta...

Gratulálok ehhez a sok szép mindenhez:)

sz.marika írta...

Nagyon szépek! Gratulálok!

F.Gina írta...

Örülök, hogy tetszik, használd egészséggel !