2012. aug. 18.

Születésnapi játék Ritával

Sziasztok!Először is mindenkitől szeretnék elnézést kérni,hogy csak így eltűntem,de még elég sokáig nem is leszek,de erről most nem szeretnék magyarázkodni.:)) Most is csak azért jöttem,mert tavaly nyáron jelentkeztem Rita szülinapi játékára,persze akkor még nem, tudtam,hogy fenekestül felforgatom az életem,de még így sem bántam meg ezt a játékot,bár néha késtem kicsit az elkészítéssel amit nagyon szégyenlek,de, olyan lelkesedéssel készítettem az ajándékokat és annyira jó érzés volt mikor láttam,hogy valóban örül neki az ünnepelt,nagyon örülök hogy jelentkeztem!!!Most én voltam a soros a szülinaposok között és a piros csapatból ,egyben az utolsó is. Hát nézzétek és ámuljatok ti is mennyi minden van itt,ez fantasztikus!!!!Mindenkinek nagyon köszönöm!!!
Ezeket a gyönyörűségeket Subák Erikától kaptam.
Ezt Csernok Évitől kaccatalkot kaptam és teljesen igazad van,ebből sosem elég!!!:)
A szépséges karkötő Balogh Évától eztmuveltem érkezett,mennyire fáj a szívem,hogy még nem tudom hordani.:(És ezek a szappanok,de jó lenne most!!!!
A fülbevalókat Ajkay Glóriától /gloriart-gloriart kaptam.Alig várom,hogy hordhassam őket!!!!:))
Halász Csillától csillag-csillagaérkezett ez a kitűző,aminek a színét annyira,de annyira eltaláltad,hogy ettől szebb már nem is lehetne!!! A kamillás-körömvirágos olivaszappanról a húgom kérdezi,hogy meddig tárolható?/gondolom le szeretné nyúlni,de ugye sokáig eláll!!!/
Ezt a gyönyörűséges ékszer szettet Zsuzsa készítette/ékszer függő vagyok:))/
Keresztesné M. Gertrúdt kreagerti ezt az evőeszköz tartót és mobiltöltő tartót kaptam,már nagyon régóta fájt rá a szívem,végre van nekem is!!!!:))
Ezeket a szépségeket Gerákné Bauer Ágotától lencsimuvek kaptam,ugye milyen csodásak?.
Strausz Kingától tunderilonka kaptam ezt a kis szépséget,hát nem gyönyörű!!!Tőled is megkérdezném,hogy a fürdőbomba meddig áll el?
Én is reménykedem benne Erika erikastilus ,hogy minnél hamarabb megtalálom a helyét az ajándékodnak!!!
Bordás Gabriellától szinekesformak érkeztek ezek a kesztyűk,amiket a húgom már ki is próbált.:))
Rita ritaspatchworkkiste elindította a játék második évfolyamát is ,biztosan lehet még jelentkezni rá.Sajnos én ezt már nem tudom bevállalni idő híján ezért megköszönöm mindenkinek a kedves szavait és a sok sok ajándékot !!!!
További kellemes hétvégét kívánok mindenkinek!!!

6 megjegyzés:

erikastyle írta...

Nagyon Sok Boldog Születésnapot!!!! :)))))

Marika írta...

Boldog születésnapot, szép dolgokat kaptál, használd egészséggel.

Gerti írta...

Örülök, hogy tetszett az ajándékom, még egyszer nagyon boldog születésnapot kívánok!

Jutus írta...

Nagyon szépen köszönöm!!!!

Olgis írta...

Nagyon hiányoztál már!

Jutus írta...

Nayon köszönöm Olgis,sajnos mivel mostanában nem tudok készíteni semmit,eért nem is nagyon használom ezt az oldalt.Mint nagyon sokan mások is,örülök ha megnézem a facebokon az ismerőseim képeit,történéseit,hogy ne maradjak le túlságosan. Nagyon jól esik,hogy még van aki vár ezen az oldalon is!!!!Köszönöm szépen neked!!!!Sok pusziii