2009. jan. 22.

Jutus oldala

Üdvözöllek honlapon!

Bár már négy éve Üllőn élek a szívem visszahúz a Mátrába ahol felnőttem. Mivel nagyon nagy türelmem van, mindíg szerettem valamivel babrálni.Tizenhatévesen készítettem első hímzésemet és azóta is készítem a külömböző terítőket,ismerőseim nagy örömére.Egy fiam és két lányom született,akiknek nagy lelkesedéssel kötögettem és varrogattam.Közben persze készítettem gobelint és keresztszemest is.Gyerekeim most már kiléptek a nagybetűs életbe,mi pedig kettesben maradtunk a párommal.Rengeteget járunk kirándulni,imádjuk a természetet és maradtam az elmaradhatatlan kézimunkáknál.Történt aztán 2007-ben , hogy a mikulás internetet hozott ajándékba. :) Körülbelül háromhónap elteltével fedeztem fel az első foltvarró oldalt elizanikó oldalát http://elizaniko.gportal.hu/gindex.php?pg=4999383 Mondanom sem kell,hogy teljesen megfertőzött. Elkezdtem egyre többet keresgetni, tanulni, ámélkodni, anyagokat gyüjteni . Szinte elsem lehetet húzni az internet elől. Míg tavaly nyáron lassan rászántam magam és nekiálltam az első táskámnak,azután a másodiknak.Az eredmény fantasztikus lett és így nekibuzdulva folyamatosan varrok.Szerintem egyszer aki elkezdi az többé nem tudja abbahagyni. És ahogy a drága édesanyám mondta szegénykém : Nelustálkodj és amit ma megtehetsz, nehalaszd holnapra. Így ezt a szlogent követve,csak varrok és varrok és varrok családom nagy örömére.

1 megjegyzés:

sz.marika írta...

Olyan sokan varrunk, hogy lehetetlen mindenkit megtalálni, de örülök, hogy a kommented kapcsán eljutottam hozzád.
Mi nagyon közel élünk a Mátrához, gyakorlatilag kilépek a kapun, és a házak között, tiszta időben látom is.(Jászság, északi csücske)
Ezért is írnom kellett, na meg a három gyerek, az enyémek is kirepülőben vannak.
Jövök máskor is.
szmari vagyok, meg cicafej, de itt macskafej lesz majd (nem vagyok ám ennyire bomyolult:-)