2009. febr. 2.

Első táskám

Miután hónapokon keresztül csodáltam Anikó és Eszter műveit,úgy gondoltam itt az ideje hogy én is nekivágjak a foltvarrásnak.Természetesen a legelső munkám mi más lett volna mint táska. Imádom a táskákat,így hát bele is vágtam.Mit mondjak,egyáltalán nem volt egyszerű.Nekem a legtöbb gondot a pontos illesztések okozták,sehogy sem sikerült pontosan illesztenem a háromszögeket.






Amint a képeken is lehet látni egy csúszós vékony bársony anyagból készítettem.Tehát amenyire csak lehetet megnehezítettem a dolgomat mindjárt kezdésnek.



Végre 2008 júliusában elkészült első foltvarrott táskám.Kissé már használt,mert azóta is nyúzom,de nem bántam meg hogy olyan sokat szenvedtem vele.
Tudom hogy nem egy díjnyertes munka,de én imádom!Gondolom azért ezt mindenki elnézi nekem.

Nincsenek megjegyzések: