2010. márc. 30.

Fejezzük be együtt III.

Fejezzük be együtt játék III. feladatának ezt a párnát választottam.Ennek is van egy jó kis története.:))
Egy kedves ismerősöm rajzolta ezt a mintát Andi lányomnak,aki ezt a párnát akarta kivarrni az öcsém esküvőjére.Mit is mondhatnék,egy kicsit rég volt már,azóta a fia 13 éves és már két éve elváltak.
Nos én ezt most befejeztem,azt hiszem már ideje volt!:DDD
Nagyon örülök ennek a játéknak,mert szépen fogyatkoznak a hímzéseim.:)) A hátlapját ilyen eldugósra oldottam meg/nem tudom hogy hívják/.:))

4 megjegyzés:

Marika írta...

Nagyon ügyes vagy !Olyan kedves a minta .De hát ez RETRÓ!!

sz.marika írta...

Úgy rémlik, ilyen madárkás mintám nekem is van elfekvőben.
Szerintem is kedves-retro, és bizony ilyenekből is van nálam "készleten", varrott és varratlan is... de ezzel már nem húzol csőbe.:-))
A kötéshez nagy kedvet kaptam Tőled, látva a munkáidat... a hímzéshez viszont nem sok ambícióm van.:-))

Marika írta...

Ez a stílus megint divat, szép lett:)))

Aranka írta...

Szép a madaras virágos hímzésed.