2010. márc. 28.

Lemaradások

Ismét lemaradtam egy kicsit a többiektől,de talán elnézik nekem,mert hát megjött a tavasz.:))
Szóval elkészült a Tilda nyuszim,varrtam pár madárkát és libuskát.A libusok a kedvenceim,ne kérdezzétek miért,nem tudom,talán mert olyanok mint a Vukból a két részeg liba,ezek is felborultak állandóan.:))A madárkáim olyan üresnek tűntek nekem mikor kiraktam az ablakba őket,ezért kaptak utólagosan szárnyakat. Mindjárt jobban tetszettek.:)Le vagyok maradva még a "fejezzük be együtt"játékkal is.Ide most ezt a párnát szeretném befejezni,de nem tudom sikerül-e,mert még csak ma vettem elő.Minden esetre iparkodom.:))Az anyagfaló játékról még nem is beszéltem ,ott is lemaradtam és még amit Mónitól kaptam gyapjút,még abból is elakarom készíteni a nyuszim párját húsvétra.Na most aztán kapkodhatom a kezeimet,vagy pedig növesztenem kellene még párat!:DDD

3 megjegyzés:

Marika írta...

Jaj de ügyes vagy én nagyon ,nagyon elvagyok havazva .:((
Kert is , a hétvégére kellet készülni,előtte a nagy takaró ,úgy kivet minden erőt ez a két hét
.

Jutus írta...

Jaj a kertet el is felejtettem említeni!!!:))

sz.marika írta...

Nagyon aranyosak! Évek óta mondogatom, de úgy tűnik az idén valóban elmarad nálam a húsvéti varrászat.
De vannak még tartalékaim a korábbi évekről:-))